długo .

Do jutra. ; *

Tumblr_m6c4h9eaod1rpkbdjo1_500_large

Tym razem już masakrycznie wakacyjnie. <33 Jeszcze jutro po świadectwo z bardzo dobrą średnią. Jak już wspominałam, jestem dumna. Wgl. dziś super dzień. Dużo luzu. Najpierw oglądanie filmu, lody, pizza i pożegnanie III kl. Puścili na końcu jakiś film, przez co nie było nudno. No i mam już książki do następnej klasy, brakuje tylko ćwiczeń. Ale okej, teraz już naprawdę koniec ze szkołą. ; ) 2 miesiące bez tego wszystkiego, co się z nią wiąże.

O planach już pisałam, więc nie będę się powstarzać, bo nic za bardzo się nie zmieniło. Spotkania z Agnieszką i dziewczynami. No i może za granicę. Wymyśliłam sobie, że muszę do Primarku. Chyba już wszystkich wokół wkurzam tym moim gadaniem o tym. ; )

Agnieszka, ten bardzo przebiegły człowiek, pomalował mi dziś paznokcie, no i wgl. nakłonił do kupna tego lakieru. Miętowego. No i moje palce teraz tak super wyglądają na ciemnej klawiaturze. xd Dziękuję, Agnieszko. ; * Jak dobrze, że nie czytasz mojego bloga. ; )

Właśnie mi się przypomniało, że nie dodawałam nic chyba od weekendu. Więc nie wspomniałam o kolejnym wyczynie Agnieszki. Znalazłam mi super sukienkę. Sama w życiu bym jej nie wzięła. Wgl. dziewczyny znosiły mi masę ciuchów i myślałam, że nie wyjdę już z tej przebieralni, i byłam już powoli trochę wkurzona, ale w końcu były efekty. ; ) Kupiłam 2 rzeczy.

Koniec już z tą sprawą. Jestem mega szczęśliwa z tego powodu. No i jeszcze wakacje, pewnie zakupy, odpoczywanie, nic nie robienie, spotkania, oglądanie masy filmów i czytanie dużo książek. Po prostu lato. Postanowiłam masakrycznie wykorzystać ten czas i raczej napewno tak zrobię. Musi być super. ! ; D

No i w końcu muszę zrobić ten słoik z napisem Wishes. Oraz wszystkie inne rzeczy, które tylko ciągle odkładam i odkładam.

Chyba zbytnio się rozpisałam, ale czas najwyższy na taką notkę z prawdziwego zdarzenia, chociaż pisało się kiedyś dłuższe. ; ) I oby więcej takich. xd

by weheartit .


bez sensu.

5 dni.

Plaża-para-zachód słońca-favim.com-450497_large

Masakrycznie podoba mi się to zdj. <33 A wgl. to głupi dzisiejszy dzień. Nudzę się jak nigdy. Nie mogę znaleźć sobie zajęcia. Chciałam jechać z Martą na Free Hugs, ale nie wyszło.

I jeszcze ta debilna sytuacja. Nie nawidzę tego.

Ale dobra, postaram się pozytywnie. Jeszcze tylko 5 dni. Tylko tyle. ; ) Muszę w końcu zacząć coś robić. Nadal nie kupiłam antyramy, nie mam co czytać i, co ubrać. No i trzeba się gdzieś przejechać, koniecznie. xd Więc są już jakieś plany.

Sprawdzałam dziś najbliższe Primarki. I co ? Najbliższej z Polski jest do Hannoveru. Wgl. żal mi tego. To jest trochę za daleko. Dlaczego nie może być bliżej?!  Żule. Ale dobra, póki co, musza mi wystarczyć sklepy w Polsce. Narazie nie wiem, czy pojadę zagranicę. :/

Szukałam jeszcze 3. części ,,Dziedzictwa mroku”, ale oczywiście, tej książki również nie ma jeszcze w Polsce. Czy tutaj wgl. coś jest ? Zaczynam w to wątpić.

Hmm… To chyba wszystko. Zaraz jadę. Już ostatni raz w tym roku szkolnym. ; ) W środę jest jakiś tam Dzień Sportu w szkole. Nie wiem czy się pokażę. Zobaczymy. Choć już i tak raczej znam odp. xd Ale zależy jeszcze od planów dziewczyn. No i muszę ściągnąć Agnieszkę do mnie, bo strasznie się nudzę. xd

Tumblr_m62x6ttkoy1qfyjogo1_500_large

Jadłabym. <33

Jeszcze trochę i tak będzie wyglądać moje typowe śniadanie, lunch, obiad, podwieczorek, kolacja czy wszystko na raz. xd

by weheartit .

tytuł?

Byle do piątku.

Tumblr_lrgokzejuf1qhl5rgo1_500_large

Już po wyjeździe. Przed chwilą Kacper pojechał do domu. Jutro Free Hugs z Martą, ale raczej mnie tam nie będzie. Nie wiem, co z Agnieszką. No i w piątek jest już zakńczenie roku. Nareszcie. ! ; ) Agnieszka, ten bardzo przebiegły człowiek, obliczył mi średnią i wyszedł bardzo wysoki wynik. ; ) 4,66. Po prostu pękam z dumy. xd

I jakoś w lipcu do Kacpra. Może w sierpniu też. Jak rok temu. Kacper nawet to pamiętał. ; ) Pewnie jakieś plany z Agnieszką i chciałabym jeszcze do Niemiec, ale tu jeszcze nic nie wiadomo.

No i doczekałam ostatniego tygodnia w szkole, Euro też powoli dobiega końca. A wakacje się zaczynają. ; ) Podobnie jak PLL’. xd No i skomplikowane sprawy się kończą. !

by weheartit .

1 dzień.

Tumblr_m5vehlln1k1rqfn0so1_500_large

Jeszcze tylko jutro do szkoły i wyjazd, czyli nareszcie koniec z tymi wszystkimi sprawami związanymi z ocenami. Chyba już wspominałam, jak bardzo nie lubię tego okresu.

Nie chcę mi się nie nigdzie jechać. Przyjedzie do nas Kacper, a mnie w domu nie będzie. : / Ale dobra, nie będę narzekać.

Więcej mi się nie chce. Pozostał jeszcze trochę ponad tydzień na rozwój sytuacji, ale to wszystko, nic więcej, czyli nic. ; >

by weheartit .

jeszcze trochę.

Czas najwyższy napisać jakąś notkę z której będę choć trochę zadowolona. Ostatnie były tragiczne. Ale dobra. Nareszcie jest sobota. ; * Myślałam, że wczoraj nie przeżyję tego dnia. Dużo się na mnie zwaliło, ale  w końcu dostałam takie oceny jak chciałam. Wgl. wczoraj naprawdę było MEGA. ; * Jak to sobie przypomnę to śmiać mi się chce jeszcze bardziej. Śmiałyśmy się ciągle. Matko, masakra. Były zdj. u Agnieszki i potem wieczór naukowy w szkole. I towarzyszyła(o) nam TO, czyli G. M. Lepiej nie rozwijać tego skrótu. <33

Wakacje, wakacje. ! <3 Nie mogę się doczekać. Jednak nie do Londynu, ale na pewno będziemy się spotykać. Całe 2 miesiące. <33 Jeszcze więcej śmiechu. + G. M.

No i dziś mecz. Będę oglądać.

Dużo, zbyt.

Jutro czeka mnie masakra w szkole. Muszę napisać 4 spr. Informatyka. Fotografia. Biologia. Chemia. Już nic mi się nie chce, ale postanowiłam trochę powalczyć o kilka czwórek. I chyba wzięłam na siebie zbyt wiele. Ale postaram się ogarnąć, spróbować zawsze mogę. ; )

Wczorajszy super dzień. <3333

No i już koniec z tą sprawą. Nareszcie podjęłam decyzję i, od razu, czuję się z tym lepiej. ; )

Hmm… Co by tu jeszcze ? Dziś był ostatni spr. z polskiego. xd Wielki pozytyw tego dnia. I super wf. Oraz oczywiście masa joke’ów, swammkopf’ów i śmiechu. Jak zwykle. Kocham takie dni. <33

Meine Mutter ist psychic krank. <33 Nie wiem czy tak to się piszę. Usłyszałam to dziś w jednym serialu i, o dziwo, zrozumiałam. ; ) Jestem z siebie dumna. <333

Mam nowego kota.

Dobra, koniec z tym. Czas się pouczyć. Jak na razie to nie wiele zrobiłam.

Euro.

 

Biało - czerwono.

Widzowie TVP wybiorą hit biało-czerwonych na Euro 2012

Dziś Polska – Rosja. Chyba wszystkim się dziś udziela ten nastrój. W szkole biało-czerwono. Pomalowałyśmy sobie policzki. I ogólnie nic tylko czekać na mecz. Więc darowałam sobie dziś zdj. z weheartit. Na czas Euro trochę zmieniam zasady panujące na moim blogu. Co oczywiście, nie oznacza, że jakoś bardzo zaczęłam się interesować piłką. To tylko taki wyjątek. Oglądam głównie mecze Polaków.

Ale dobra, koniec o piłce. Hmm… Miałam dziś napisać do Siny o zdj., ale zapomniałam. Prawdopodobnie dostanę 5 z niemieckiego na koniec. Nareszcie. ; ) No i zostało jeszcze rochę rzeczy do zrobienia, napisania, ale raczej nie będę nic poprawiać, nie chce mi się. Ninawidzę nic poprawiać, więc pewnie dam sobie z tym spokój. Kilka trój jeszcze nikomu zbytnio nie zaszkodziło.

I nie wiem jeszcze, co z tym Londynem. Na razie żadnych konkretów. Za tydzień wyjeżdżamy na 3 dni ze szkoły. Będzie super. Czyli jeszcze jakoś przetrzymać ten tydzień i pół następnego, i praktycznie koniec. W piątek mamy noc naukową. Jeszcze 2, 5 tygodnia do szkoły. ; )

Agnieszka wymyśliła pewien plan związany z zeszytami. Musimy jakoś jechać na zakupy i je kupić. Co by tu jeszcze? Pada deszcz. I nic ciekawego. Jutro : Biologia. Historia. Angielski dodatkowy. + wizyta u lekarza. Już mi się nic nie chce. Ale dobra, muszę coś jeszcze dodać, bo trochę za dużo tekstu.

Tumblr_kz1496eszn1qaox60o1_500_large

No i jest super. Czekam do 20:45. Byle nie było przegranej, remis byłby jeszcze w miarę okej, a wygrana to jeszcze bardziej. ; )

+ dziś nowe PLL’ w USA, czyli w czwartek już z napisami. xd

by google & weheartit .