Halloween.

Tumblr_mcrvhv5ewa1rjllgbo1_500_large

Halloween.

Dzień bardzo w porządku. Kino i ,,Skyfall”. Muzeum. Załatwiłam pewną sprawę, która już od ważna mnie męczyła. Potem byłyśmy z dziewczynami na hot-dogach i gorącej czkoladzie. Dodatkowy angielski, a teraz gadam z Martą na skype.

Masakra, ona ciągle ziewa i teraz też mi się chce spać. Zamulamy. ; > Może coś jeszcze ogarnę i będę się kłaść.

Jestem z siebie dumna. Marta mówi, że też jest.  ;  >

1351492202628500_large

No i jeszcze taki Schwammkopf. <3

Super dzień i tego będę się trzymać. ; >

by weheartit .

29 X

Urodziny.

Tumblr_lty48tqvbq1qi23vmo1_500_large

Dobra, dziś są moje urodziny. Już kolejne. Dzień niby normalny, śnieżny, mroźny, ale z drugiej strony niezwykły. Było super. Naprawdę byłam dziś szczęśliwa. Dziewczyny zrobiły m film. ; > Przez chwilą go obejrzałam, miał ponad pół godziny. Masakra, tyle wspomnień, że nie ogarniam. I w czasie oglądania, nie wiem dlaczego, ale postanowiłam, że mu powiem o wszystkim, gdy już będę pewna tego wszystkiego. <3 Zobaczymy jak to będzie. Nie ogarniam. ; D

Kurczę, 15 lat. Aż tyle, a może tylko tyle ? Nie wiem, czy to coś zmieni, póki co to nie. Postanowiłam sobie kiedyś, że od tych urodzin będę bardziej dojrzała, ale nie wiem czy mi wyjdzie. Nie mam ochoty dorastać. ; >  Chcę zrobić jeszcze tyle rzeczy, mam tyle planów, że nie jestem jeszcze gotowa, by dorosnąć. Aktualnie jestem pod mega wrażeniem po obejrzeniu filmu od dziewczyn. ; >

401729_257302144368828_634843819_n_large

Wyglądają prawie jak nasze dzisiejsze urodzinowe ciasteczka, któe jadłyśmy na długiej przerwie. Lizaki i moja kanapka, która całą noc przeleżała w lodówce. <hahaha> Potem dwie godziny na cmentarzu. Dobra, dziwnie to brzmi. Jednak wróciliśmy na sprawdzian z niemieckiego. No i był jeszcze sprawdzian z polskiego.

Dobra, dziewczyny, jeżeli to czytacie to naprawdę, naprawdę Wam dziękuję. <333

301376_219162641483071_175425722523430_548510_1393226236_n_large

Schwammkopf. <33 Po prostu super zdj., które, o dziwo, wyskoczyło po wpisaniu BIRTHDAY na weheartit. Co prawda, moja figurka Spongeboba jest ładniejsza, ale takiego Patricka też bym chciała. ; > Te figurki są cudowne. ! ; >

Ta notka jest już trochę zbyt długa, ale akurat dziś mam ochotę, by więcej popisać. A więc, póki pamiętam, by o tym napiasać : Agnieszka była u mnie w piątek i sobotę. Obejrzałyśmy PLL’ i PW’ oraz ,,Łatwą dziewczynę”, zrobiłyśmy dynię na Halloween i byłyśmy na długim spacerze w domku na drzewie. No i omegle. Agnieszka zrobiła kilka kartek w moim zeszycie i dużo, dużo gadałyśmy. Marta nie mogła z nami być. ; <

Kupiłam sobie nową książkę i nareszcie mam co czytać. Mega się wciągnęłam, bardzo szybko mi się ją czyta.

Tumblr_mckkm4miws1rfwlsqo1_500_large

Kolejne super zdj. ; > Nadal chcę taki. Naprawdę w końcu muszę zacząć spełniać moje marzenia lub, narazie, chociaż trochę. ; > Ostatnio znpowu miałam ochotę coś napisać. Po porstu znowu dostałam wenę. Jednak jakoś nic zbytnio nie napisałam. Chciałabym chodzić na warsztaty pisarskie . Kurdę, ile rzeczy ja bym chciała. <33

Tumblr_m98g4q2bhn1rwus5jo1_500_large

I już niedługo święta, ten wspaniały klimat tuż przed Bożym Narodzeniem. <33 Nie mogę się już tego doczekać. Jeszcze trochę. Ale póki co to w śordę jest Halloween. Jedziemy do kina na ,,Skyfall” i jeszcze do jakiegoś tam muzeum, ale najważniejsze jest to, że nie będzie praktycznie żadnych lekcji, może poza sprawdzianem z angielskiego, ale właściwie to nic. ; >

Mam jeszcze zamiar napisać tu milion milinów różnych rzeczy. Póki co to znalazłam super zdj. ; >

Tumblr_l2e3l2cpww1qb712eo1_400_large

Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. ! ; >

Już niedługo kolejny odcinek, obejrzę sobie w halloweenowym nastroju. ; D

Tumblr_lsgi1zm5gb1qm9j91o1_500_large

Halloween.

Dobra, okej, jutro mam sprawdzian z matmy i chcę jeszcze trochę poczytać. No i wydaje mi się, że jednak ta notka jest już zbyt długa.  A teraz ostatnie zdj.

You are my secret birthday wish.

Jeszcze raz wam dziękuję dziewczyny. <33

Koniec.

by weheartit.

tytuł ?

Damon-funny-text-Vampire-Diaries-favim.com-421475_large

<hahahahahahahahahahaha>

Dobra, niedziela. Absolutnie nic mi się nie chce. Krótki spacer, ale zimno trochę, a teraz oglądam PW’. Wczoraj cały dzień w Gdyni, po długim wybieraniu w końcu kupiłam buty. No i wizyta.

A dziś to kompletnie nic nie robię. Jutro kolejny raz do lekarza. ; ) Ominie mnie kartkówka z niemieckiego. ; >

Masakrycznie dobija mnie ten blog. Ale już pewnie o tym mówiłam.

Dobra, czas się ogarnąć. ; >

by weheartit .

eeeee

Tumblr_mbdfc7b4cj1rgiiumo1_500_large

Dobija mnie ten blog, ale jakoś włączyłam to okienko i Marta mnie natchnęła, by coś napisać. A więc, Agnieszka robi w sobotę urodziny. Kończę pisać życzenia.  Właśnie włączyłam sobie CSI na Polsacie. Nic mi się nie chce. Skończyłam pisać list na angielski, ale nie do końca umiem na jutrzejszą kartkówkę. Dobra, nie będę zanudzać o szkole. Dodam tyle, że jestem chora. Głupie przeziębienie. : /

Dobra, zdj. Chciałabym już zimę, ale nie ze wzglądu na zimno tylko na śnieg. Nie mogę się tego doczekać.

Within Temptation – Ice Queen

When leaves have fallen and skies turned to grey.
The night keeps on closing in on the day.

 

by weheartit .