pierwszy śnieg.

Tumblr_lyq0zexviq1robtmuo1_500_large_large

Piątek <- to mówi wszystko. Spadł dziś pierwszy śnieg na angielskim. ; > Po szkole gorąca czekolada i ciastka, a potem leżenie na plecakach i kurtkach w korytarzu i autobus. Na wf’ie zaczęłam pisać kolejne opowiadanie. No i wgl. to jestem chora. Nie poszłam dziś na nockę, a właściwie wieczór. Jednak widaje mi się, że to może nawet lepiej, bo aktualnie jest mi strasznie zimno i źle się czuję. Przed chwilą wzięłam witaminę C i te wszystki inne tabletki, jakie się bierze w przeziębieniu.

Właściwie to ten tydzień był dość spoko. Praktycznie cały czas miałam super nastrój i jadłam sobie musli na śniadanie. W środę ang. Wczoraj bierzmowanie. A wcześniej jedzenie frytek w sklepiku i słuchanie na cały regulator piosenek z mojej komórki.

Dziś są Andrzejki. Ubrałam mój czarny T-shirt. Chciałam jeszcze robić z Jasiem jakieś wróżby, ale narazie to nie mam ochoty. Zrobiłam sobie sandwiche, jak wróciłam i oglądałam ,,Plotkarę”. Teraz czekam aż załaduję mi się TVD. <3 Kurdę, nareszcie.  Poza tym to skończyłam już czytać ,,Piękne istoty” i póki co, to czekam na film. Agnieszka zaczęła czytać ,,Rubinrot” i pewnie zdąży do premiery filmu. Widziałam jeszcze zwiastun ,,Miasta Kości” i pewnie też pójdę na to do kina.

Tumblr_meaw7dwipi1rislr7o1_500_large

Dostałam się jednak na konkurs z polskiego, wczoraj się o tym dowiedziałam. A więc teraz tylko zakuwanie. Masakrycznie nie lubię teorii, ale to też trzeba opanować. Poza tym to mieliśmy losowanie na mikołajki i muszę coś kupić na prezent. Poza tym jestem ciekawa, co dostanę.  Natomiat w niedzielę będzie do odbioru mój sweter w lamy. ; > Znalazłam go przez przypadek w poniedziałek. I nawet mi się spodobał. Dobra, do niedzieli.

Przez kilka dni nie wchodziłam do Internetu i jestem z siebie mega dumna. ; > Jednak dziś już musiałam ze względu na TVD. <3 Zaraz załaduje się już w stu procentach.  Coraz gorzej się czuję, ale nie będę narzekać. W końcu jest weekend.

Dobra, TVD czeka.

by weheartit .

Zbyt dużo.

Tumblr_me352iqtl71rbtbxgo1_500_large

Jest coraz więcej tego wszystkiego. Zaczynam już nie ogarniać. Milion milionów myśli. Dlatego najlepszy będzie dystans. Muszę się skupić na ważniejszych rzeczach. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Wczoraj napisałam list.

Kurdę, nie wiem co dalej. Mam tu na myśli te najważniejsze sprawy. Z resztą nie chce mi się pisać nic więcej. Zobaczymy co będzie jutro. Narazie mam ochotę na ciepłą szklankę kakao.

by weheartit .

Kevin sam w domu.

Tumblr_me09d6jc9h1ryeejmo1_500_large

Wydaje mi się, że to zdj. ma coś w sobie. Ale dobra, właśnie oglądamy ,,Kevina” na Polsacie. Bez sensu, że tym razem jest przed świętami, ale to nie zmienia faktu, że i tak fajnie znów go obejrzeć. Przed chwilą się zaczął.

Dziś jest sobota. Mój ulubiony dzień. Spałam sobie do 12:01 i jestem z siebie mega dumna. Na śniadanie zrobiłam sandwich’e. W końcu sprzątnęłam mój pokój, ale to samo będzie mnie czekać za tydzień, bo wtedy robimy przemeblowanie. No ale chociaż na razie jakoś tam wygląda.

Marta jest chora. ; < Gadałyśmy dziś prawie godzinę przez telefon właściwie o wszystkim. Uwzględniając oczywiście tą sprawę, która mi nie wychodzi z głowy.

Czytałam trochę ,,Piękne istoty”, ale nie do końca przemawia do mnie historia dziewczyny, która jeździ do szkoły karawanem i chłopaku, którym się opiekuje jakaś wariatka. Ale może przeczytam jeszcze z jeden rozdział.

Dobra, więcej nie piszę, bo zamulam. Oglądam dalej ,,Kevina”.

by weheartit .

Friday.

Tumblr_mdw5pxm6wo1rjicflo1_500_large

Nareszcie piątek. Mimo wszystko, ten tydzień minął dość szybko. A jeżeli chodzi o zdj. to po prostu mnie uwiodło. ; > Na prawdę, masakrycznie mi się podoba.

Miałyśmy dziś iść na gorącą czekoladę, ale nie wyszło. No więc jest zdj. ; > Ale dobra, jeżeli chodzi o dziś to spoko. Zjadłam sobie musli, byłam u lekarza, potem jeszcze wróciłam po książki, nawet ogarnęłam matmę i pouczyłam się trochę słówek na ang., a potem poszłam do szkoły. Na ostatnie trzy lekcje. ; D I na parwdę miałam dziś super nastrój. Przyzwyczaiłam się już do mojej nowej fryzury. Ktoś ją nawet pochwalił. <hahaha> Dzisiejsza rozmowa mi pomogła, poukładałam sobie dosyć część spraw.

P!nk – Try

Mogłam bym tu jeszcze napisać milion milionów rzeczy wiadomo na jaki temat, ale chyba już sobie daruję. Na jaki czas koniec z tym. Muszę się w końcu wziąć za moje opowiadanie i wreszcie sprzątnąć mój pokój.

Co jednak, nie zmienia faktu, że to uwielbiam. <33

Tumblr_mdygobe4671rlqs7co1_500_large

Chciałabym takie lampki, ale dobra, najpierw to trzeba ogarnąć ten pokój. Hmm… W następny tygodniu na zakupy. Potem pewnie lodowisko. Oczywiście moje dodatkowe zajęcia z polskiego. I masa innych spraw o których nie chce mi się pisać.

Dobra, zaraz leci ,,Rodzinka.pl”, więc idę.

Byle do 29. ; >

by weheartit.

Kreatywnie.

Tumblr_mdwm3hresw1r6rq71o1_500_large

Zajebiste zdj. Mega mi się podoba. Po prostu wyraża wszystko, co będzie już niedługo, gdy spadnie śnieg. Muszę sobie kupić kilka książek lub przynajmniej znaleźć w Internecie, by nie zbankrutować.

Dobra, dzisiaj? Agnieszka mówi, by napisać o rozmowie. Więc tak robię. Poza tym to nawet fajny dzień. Dyskusja na polskim. W końcu zeszło na psy i kopanie rowów, tak to tylko w naszej klasie. ; > Marta przyniosła mi czerwoną opaskę. No i dziś był dzień zdrowej żywności. Jadłam sobie musli na śniadanko, z czego jestem bardzo dumna. Dzisiejszy wf był fantastyczny. Jak ja to kocham. <hahahaha> Historia to była rzeźnia, ale na szczęście zgłosiłam nieprzygotowanie. No i luz na niemiecki i spr. z chemii. A potem bierzmowanie i kółko z Martą, a potem żucie gumy i ktoś mnie odprowadził do domu.

Tradycyjnie to gadam właśnie z Agnieszką na skype. Poinformowała mnie o nowym odcinku Schwammkopf’a i gadamy o tym, co zwykle. I właśnie się czymś ekscytuje, ale nie wiem czym. ; D

Mam mega super fajną czarną koszulkę na Andrzejki. To znaczy, ta sprawa z jej własnością jest bardziej skomplikowana, ale to nie ważne. Wgl. to zakochałam się w T-shirtach. Pewnie minie mi jak milion innych rzeczy.

Jutro chyba gorąca czekolady. Ogarniemy to jeszcze. Nie będzie mnie na pierwszych trzech lekcjach, bo idę do lekarza. Ale i tak nie chce mi się iść na kartkówki z angielskiego. Oczywiście, że nic nie umiem.

Ale dobra, zbyt dużo tu o szkole. Jutro piątek i należy myśleć pozytywnie. Mam zamair jutro popracować nad moim opowiadaniem i poszukać trochę informacji na kilka tematów. W weekend może na lodowisko, no i potrzebuję kilku nowych, fajnych T-shirtów.

Man sieht nur noch wie jeder postet : Götze ♥, Lewandowski ♥, 3:0 yeeeah BVB ein Leben lang! :D

To powyżej to maskara. Nie trzeba tego komentować.

Dobra, kończę.

by weheartit .

Zbyt dużo, by znaleźć dobry tytuł.

Tumblr_mduls5kq9b1qbhkhso1_500_large

Zdj. masakrycznie mi się podoba. Właśnie takiego szukałam. ; >

Właśnie ogarniam nowy odcinek ,,Plotakry”. Skończyłam już ,,Finale”, było super, a jutro zaczynam ,,Piękne istoty”. Byłam dziś na ang. dod. Było spoko. Jutro spotkanie do bierzmowania i sprawdzian z chemii na który nic jeszcze nie umiem. ; > Mam zamiar kiedyś go poprawić. Pisałam dziś konkurs z angielskiego, a wczoraj z niemieckiego, po którym masakrycznie rozbolała mnie głowa. Dali nam jakiś mega długi tekst o samochodach z Niemiec, sprzedażach, paliwach i tak dalej. O polskim już pisałam. We wtorek będziemy mieli przygotowania do konkursu. Muszę się trochę przygotować.

Ja coś jeszcze chciałam, ale nie wiem co. Może mi się potem przypomni. Dobra, zaraz ogarniam tą notkę i muszę umyć głowę. Załadowałam już sobie odcinek, który pewnie dziś jeszcze obejrzę. Chciałam dziś coś pisać, ale już mi się nie chce.

Szukałam i znalazłam sobie patrona do bierzmowania. Wybrałam św. Łucję, która jest patronką osób z chorobami oczu i pisarzy. Po prostu idelanie. ; >

Co by tu jeszcze? Dziś akcja z mlekiem. <hahahahaha> Szyfry i gumka na matmie. W piątek romowa. Jutro będę jeść musli. No i jutro wf. : / Oczywiście, nadal nic mi się nie chce.

Aktualnie to jeszcze ogarniam zwiastun ,,Rubinrot” i nie mogę z tego, że to po niemiecku. No i nie wiem jaka leci tam piosenka. : / Ale przynajmniej jest już przetłumaczone na polski.

Dobra, to chyba wszystko. Już nie ogarniam. ; >

by weheartit .

Oszustwo.

Tumblr_mdqwxlgwa61rhmxy6o1_400_large

Jeżeli chodzi o zdj. to masakra. Jest ze mną coraz gorzej. <hahahahahah>

Jak zwykle, gadam właśnie z Agnieszką na skype. Domyśliła się o co chodzi z 29 XI. Brawo, jestem dumna! Dobra, jeżeli chodzi o tytuł to wiadomo, co się za tym kryje. Wiadomo również, co się kryje za zdj. Nie chce mi się o wszystkim pisać.

Ogarniam właśnie ,,Finale”. Jutro spr. i kartkówka, ale jakoś nic mi się nie chce. Pewnie będę czytać książkę. ; D Byłam dziś u fryzjera. Wyglądam masakrycznie. Mam mega krótkie włosy i nie mam najmniejszego zamiaru się jutro nikomu pokazać. Agnieszka z beki nie mogłam jak mnie na skype zobaczyła. No i co jeszcze? Znalazłam indeks. Jestem z siebie taka dumna. Był w torbie z prezentami. xd Powiesiłam jeszcze zdj. na mojej tablicy, by w końcu jakoś to wyglądało. Miałam 88% z egzaminu próbnego z polskiego. Matma to masakra, ale nie jest mi w stanie zepsuć humoru. xd Jutro zrobię sobie na śniadanie musli. Jakie to przebiegłe.

No i przykra wiadomość. Nadal jestem uzależniona, ale już w mniejszym stopniu. <hahahahaha> Agnieszce zdrapki już przeszły to może i mi to szybko przejdzie. A już niedługo będę/będziemy ogarniać ,,Piękne istoty”. Nie wiem czy film czy książka, ale zobaczymy jeszcze.

Tumblr_lkplk6nozk1qcxieko1_500_large

Niedługo chyba ogarniamy takie. Zebrało by się jeszcze pewnie mega dużo spraw do napisania, ale nie chce mi się. MAtko, jaka ja jestem leniwa. xd No dodam jeszcze, że może dostanę się na konkurs z polskiego i w środę piszę niemiecki. Będzie okey. ! ; )

I to, co było dziś. Czy ja już mówiłam jak to uwielbiam? MEGA <333.

Dobra, teraz idę czytać książkę.

by weheartit .

TVD. <3

Tumblr_mdo75c8lsb1rjdf1wo1_500_large

Dobra, walnę takie zdj.

Przed chwilą oglądałam 4×06 i nie wyrabiam. Nie chce mi się czekać kolejnych 2 tygodni, ale ten odcinek był na prawdę mega, jeden z najlepszych kiedykolwiek. Uwielbiam. Kurdę, to jest to. ; D

Yhyhyhym. <-

No i nadal nie ogarnęłam mojej nowej karty, ale dziś zabiorę się za czytanie tego mega długiego regulaminu. Został mi jeszcze jeden odcinek GG’ do obejrzenia, może trochę poczytam ,,Finale” i nadal nie mogę z beki z Indianina. <hahahaha> Dobra, tyle chyba wystarczy. Byle do 29. ; >

by weheartit .